За първи път най-новите световни тенденции при алкохолните и винените напитки навлизат в България заедно със световната им премиера, благодарение на пловдивската компания “Адвантис Ко” ЕООД, която е официален вносител на серията Friends Fun Wine™ за нашата страна.
Често виното е възприемано само и единствено като изискана напитка за ценители и сноби, които маниерно отпиват глътка по глътка от кристална стъклена чаша, описват и анализират в дълбочина всеки нюанс и аромат, преди важно да се произнесат с неразбираеми дегустационни термини.
Friends Fun Wine™ идва на българския пазар, за да направи революция и да покаже, че пиенето на тази божествена напитка невинаги е свързано с подобни скучни ритуали. Виното тук е извадено от бутилката и е сложено в кенче, за да може всеки да го носи със себе си там, където е забавно, и там, където са приятелите.
За новия свят на напитките разговаряме с г-н Руен Иванов, управител на “Адвантис Ко” ЕООД.
– Г-н Иванов, какви тенденции се наблюдават в световен мащаб при алкохолните напитки?
– Наблюдаваме устойчиво движение към ароматни алкохолни напитки, нетрадиционна бира, крафт бира и вино, които са в готови за употреба опаковки, т.е. не изискват смесване преди употребата им. Световното население, особено жените и поколението Милениум, започва постепенно да отхвърля традиционните формати на алкохолните напитки, като това е обвързано до голяма степен и с нарастващите тенденции в полза на здравословния начин на живот. Това допълнително създава търсене на нискоалкохолни ароматизирани напитки, известни още като алтернативни алкохолни напитки. В допълнение, тенденциите във винената индустрия през 2017 г. изискват от производителите нови иновативни продукти, оригинални удобни опаковки, тъй като се наблюдава неутолима жажда за нови вкусове. Катализатор на тези необратими промени са изискванията на Милениум поколението, както и силно нарастващото влияние на жените потребители.
– А къде е България в своето развитие на световната карта?
– Като цяло новите световни тенденции навлизат средно от 2 до 5 години по-късно в България. Причините обикновено са малкият пазар и консерватизмът, въпреки че българите са станали по-интелигентни и по-образовани, но промените стават бавно, преди да се пречупи подозрението към различното. Факт е обаче, че в България преди няколко месеца навлезе серия изключителни иновативни алкохолни напитки, които събират в себе си най-новите световни тенденции при алкохолните напитки и тенденциите във винената индустрия. Серията напитки Friends Fun Wine™ са нови за целия европейски пазар и сме горди, че българският потребител ще може първи да им се наслади. Той ще остане много приятно изненадан от опаковката на продуктите, тъй като за първи път на българския пазар се появява винен продукт в кен.
– От думите ви става ясно, че серията Friends Fun Wine™ е иновация на традиционните винени продукти, пречупени през новите технологии и запомняща се авторска визия. А какво е съдържанието на тези напитки и какво ги прави толкова привлекателни?
– С излизането си на световния пазар Friends Fun Wine™ създадоха съвсем нова категория при напитките – напитки за забавление. Серията Friends Fun Wine™ е хармонично съчетание на аромат, визия и усещане. В тяхната цялост те нямат аналог в България. Това са напитки с ниско съдържание на алкохол (6% Alc), нискокалорични (71-94 kcal) и натурално ароматизирани. Представляват леко шампанизирани коктейли на винена основа, произведени от висококачествено френско грозде под патентовани рецептури и ферментационни технологии, без добавена захар. Не съдържат глутен или изкуствени добавки. Напитките се предлагат в тънък, бързо охлаждащ се и 100% рециклируем кен от 250 мл, чиято повърхност е филмирана с цел да се запазят вкусовите качества на напитките. Имат освежаващ, неповторим и впечатляващ вкус, без да оставят чувство на умора след консумацията им. И не на последно място, те са на достъпна и преференциална цена за българския пазар.
– За кого са създадени напитките Friends Fun Wine™ и какви вкусове предлага серията?
– Напитките Friends Fun Wine™ напълно задоволяват изискванията на около 70% от жените, на около 50% от мъжете, както и на поколението Милениум. Винената серия Friends Fun Wine™ представя първите и единствени в света Кафе-вино в два варианта: от червен сорт грозде – Каберне Еспресо, и от бял сорт грозде – Шардоне Капучино. Колекцията се допълва от Moscato Ягода, Moscato Праскова и Червена сангрия. В началото на юли българите ще имат възможност да се насладят и на първото в света Кокос-вино, а през септември – на първото в света Кола-вино. Това са напитките на активните съвременни хора, които са енергични, социални, жизнени и търсят забавление в ежедневието. С други думи – напитки, които без ограничения и забрани се използва навсякъде масово, както и по време на движение. Те са прекрасно допълнение на всяко забавление. Последното е прозряно отдавна от великия Ърнест Хемингуей: “Виното е едно от най-цивилизованите неща в света и едно от най-естествените, което е било преобразено до най-голямото съвършенство и предлага голямо богатство от удоволствия и забавления, повече от всяко друго познато сетиво”.
= За Advantis Co Ltd. =
“Адвантис Ко” ЕООД е официален вносител на Friends Fun Wine™ за България и други страни в региона. Фирмата е създадена през 1989 г. и е част от групата дъщерни фирми на AD Global Ltd. в България и Великобритания. Работи в съответствие със стандартите за добра дистрибуторска практика и притежава всички европейски лицензи за внос, износ, съхранение и търговия, свързани с дейностите .